Thursday, June 03, 2010

Betapa angkuhnya!!!

Nazaret – Entiti Zionis secara resmi melalui menteri perangnya, Ehud Barak mengakui bahawa pihaknya melakukan pembantaian terhadap para relawan internasional yang berada di dalam armada kebebasan, Mavi Marmara pada Subuh Isnin (31/5/2010).
Dalam pernyataanya, Barak memuji operasi yang dilakukan pasukanya terhadap kapal pembebasan yang mengorbankan 19 relawan, mencederakan 50 orang dan menawan berates-ratus orang daripada mereka. Ia mengatakan, pasukaan tentera lautnya telah melakukan tugasnya dengan sangat cermat dan dapat menguasai kapal kebebasan tersebut.
Dalam pidatonya, Rabu (2/6) Barak mengatakan, “Khusus bagi pasukan Komando Unit Syalit 13 yang telah melakukan operasi di kapal kebebasan, saya atas nama pemerintah mengucapkan terima kasih terhadap kalian”.
Tapi yang mesti kita ingat, kita bukan berada di Amerika Latin ataupun Eropa Barat, kita hidup di wilayah Timur Tengah yang tidak mengenal kasih sayang bagi yang lemah dan tidak ada peluang kali kedua bagi yang tidak memanfaatkan kesempatanya untuk membela diri.
Dengan ini pemerintah menyetujui tindakan yang dilakukan pasukanya. Kalian telah melaksanakan apa yang seharusnya kalian lakukan.

Sumber:
http://www.palestine-info.info/ar/

2 comments:

sofi cakes said...

Ya Allah turunkanlah bantuanMu...amin

韋于倫成 said...

好的開始,就是成功的一半。..................................................